КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЙ: КЛЮЧОВІ АСПЕКТИ ТА СТРАТЕГІЯ ФОРМУВАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-334-101

Ключові слова:

корпоративна культура, стратегія формування корпоративної культури, управління персоналом, конкурентоспроможність, управління трансформацією

Анотація

У статті проаналізовано ключові аспекти стратегії формування корпоративної культури в умовах трансформацій. Представлено поведінковий підхід тлумачення сутності поняття «корпоративна культура» у працях українських та іноземних дослідників. Охарактеризовано поведінкові аспекти формування стратегії корпоративної культури в умовах трансформацій української економіки. Встановлено відповідність формування стратегії корпоративної культури загальній стратегії підприємства в умовах трансформацій української економіки. Показано взаємозв’язок між корпоративною культурою та конкурентоспроможністю підприємства. Побудовано узагальнену схему впливу корпоративної культури на діяльність підприємства. Визначено особливості оцінювання ефективності корпоративної культури в умовах трансформацій економіки.

Завантаження

Опубліковано

26.09.2024

Як цитувати

ВЕДЕРНІКОВ, М., БАЗАЛІЙСЬКА, Н., & ВОЗНЮК, Р. (2024). КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЙ: КЛЮЧОВІ АСПЕКТИ ТА СТРАТЕГІЯ ФОРМУВАННЯ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 334(5), 667-683. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-334-101