КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЙ: КЛЮЧОВІ АСПЕКТИ ТА СТРАТЕГІЯ ФОРМУВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-334-101Ключові слова:
корпоративна культура, стратегія формування корпоративної культури, управління персоналом, конкурентоспроможність, управління трансформацієюАнотація
У статті проаналізовано ключові аспекти стратегії формування корпоративної культури в умовах трансформацій. Представлено поведінковий підхід тлумачення сутності поняття «корпоративна культура» у працях українських та іноземних дослідників. Охарактеризовано поведінкові аспекти формування стратегії корпоративної культури в умовах трансформацій української економіки. Встановлено відповідність формування стратегії корпоративної культури загальній стратегії підприємства в умовах трансформацій української економіки. Показано взаємозв’язок між корпоративною культурою та конкурентоспроможністю підприємства. Побудовано узагальнену схему впливу корпоративної культури на діяльність підприємства. Визначено особливості оцінювання ефективності корпоративної культури в умовах трансформацій економіки.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Михайло ВЕДЕРНІКОВ, Наталія БАЗАЛІЙСЬКА, Руслан ВОЗНЮК (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

