МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ РЕКЛАМНОГО БІЗНЕСУ У ЦИФРОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-330-42

Ключові слова:

маркетингові інструменти, економічна безпека, рекламний бізнес, управління

Анотація

Стаття присвячена ретельному аналізу маркетингових інструментів, які використовуються для забезпечення економічної безпеки підприємств рекламного бізнесу у цифровому середовищі. Визначено особливості споживання в цифрову епоху і нові можливості для рекламного бізнесу. Здійснено аналіз загальних і специфічних безпекових ризиків у рекламному бізнесі. Запропоновано релевантні маркетингові інструменти забезпечення економічної безпеки підприємств креативної сфери. Виділено основні види загальних і специфічних безпекових ризиків у рекламному бізнесі. Глобальні коливання і циклічний характер розвитку національної економіки. Розвиток технологій і дифузія інновацій. Зміна цінностей, смаків і запитів споживачів. Агресивні дії конкурентів та активність інших агентів ринку. Непередбачені політичні умови і зміни в законодавстві. Ризик невиконання обов’язків перед клієнтами/замовниками (недотримання термінів, інших умов, відповідні штрафи і збільшення витрат). Непрогнозована неплатоспроможність клієнтів/замовників. Необґрунтованість і помилки в планування рекламної кампанії. Недостатня поінформованість про крос-культурні відмінності країн, регіонів, локальних територій, на яких буде відбуватися рекламна кампанія. Репутаційні ризики, кенселинг (культура скасування). Форс-мажорні обставини. Закцентовано увагу, що використання запропонованих маркетингових інструментів дозволить підприємству рекламного бізнесу не тільки успішно функціонувати в мінливих сучасних умовах, але і проактивно, на упередження вживати коригувальні заходи з метою недопущення небезпечної ситуації або провадження цілеспрямованих дій для зниження наслідків можливих ризиків.

Завантаження

Опубліковано

30.05.2024

Як цитувати

ЗАЙЦЕВА, О., ГАВЛОВСЬКА, Н., & ЧУМАК, Р. (2024). МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ РЕКЛАМНОГО БІЗНЕСУ У ЦИФРОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 330(3), 227-230. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-330-42