НЕГАТИВНІ ТЕНДЕНЦІЇ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУУ КОНТЕКСТІ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-292-2-8Ключові слова:
цифровий маркетинг, психологія, соціальна відповідальність, інтелектуальна власністьАнотація
Концепція цифрового маркетингу перш за все поширюється на мережу Інтернет, та безумовно здійснює на неї свій вплив. Наслідки цього впливу можуть бути як позитивні, так і негативні, і проявлятись деякі з них можуть не одразу, а з плином часу, маючи поступовий та накопичувальний характер. Нині цифровий маркетинг вже не є інновацією і стає звичним і повсякденним. Маркетологи, виробники та споживачі вже звикли до його позитивних аспектів, але не всі звертають увагу на його негативні тенденції. Визнавати такі тенденції та уникати їх – питання соціальної відповідальності бізнесу.
У статті досліджено негативні сторони цифрового маркетингу на прикладі деяких наслідків застосування та розвитку цифрових технологій за останні роки. Основна увага у висвітленій проблематиці приділяється соціально-культурній складовій.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 М. ГОЛОВАЧ, О. БІЛОВОДСЬКА (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

