КОМУНІКАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ В ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ ТА АДМІНІСТРУВАННІ

Автор(и)

  • Оксана ЄРМОЛЕНКО Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця Автор https://orcid.org/0000-0002-3599-9016
  • Вікторія МЕЛЬНИК Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця Автор https://orcid.org/0000-0002-8630-7796

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-330-31

Ключові слова:

комунікація, місцева влада, інформаційна політика, комунікаційний процес, публічне управління, взаємодія, громадянське суспільство, комунікативна взаємодія

Анотація

У статті показано, що комунікація в адміністративних системах має публічну й правову мету і регулює рух окремих адміністративних суб'єктів до соціальної спільноти, водночас зберігаючи певний ступінь автономії, незалежності, самовизначення та індивідуальності цих суб'єктів. Автори підкреслюють, що незалежно від форми комунікації, комунікаційний процес відіграє важливу роль у публічному адмініструванні. З'ясовано, що комунікаційні процеси в державному управлінні включають такі елементи, як адміністративні органи та громади, комунікації, повідомлення, інформаційні бар'єри та зворотний зв'язок. Визначено, що якщо зовнішня комунікація державного управління направлена для впливу на громадянське суспільство, отримання рекомендацій від представників суспільства та коригування позицій, то внутрішня комунікація поглинає всю адміністративну систему зсередини і є базовою рушійною силою у сфері прийняття головних управлінських рішень. Вона стала надійним двигуном у галузі прийняття управлінських рішень. У цій статті проаналізовано властивості комунікацій в публічному адмініструванні. Зазначено, що комунікація – це обмін інформацією між двома суб'єктами. Важливим елементом комунікативної діяльності для органів публічного управління є зворотний зв'язок, котрий підкреслює здійснення переходу від одностороннього інформування громадян про дії владних структур, до двосторонньої взаємодії – «громадянське суспільство – владні структури - громадянське суспільство». Продемонстровано, що комунікація повинна: забезпечувати ефективний обмін інформацією між суб'єктом управління та об'єктом управління; налагоджувати комунікаційні канали для обміну інформацією між окремими посадовими кадрами та групами; налагоджувати та впорядковувати інформаційні потоки, покращувати відносини між суб'єктами комунікацій на різних рівнях у процесі обміну інформацією. Підкреслюється, що в адміністративній системі існує багато різних каналів комунікації, і важко визначити, які з них є найбільш важливими та необхідними.

Завантаження

Опубліковано

30.05.2024

Як цитувати

ЄРМОЛЕНКО, О., & МЕЛЬНИК, В. (2024). КОМУНІКАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ В ПУБЛІЧНОМУ УПРАВЛІННІ ТА АДМІНІСТРУВАННІ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 330(3), 202-206. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-330-31