ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ СУЧАСНОМУ БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩІ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-330-23

Ключові слова:

корпоративна культура, підприємство, бізнес-середовище, HR, механізми передачі корпоративної культури

Анотація

У статті проаналізовано формування та розвиток корпоративної культури у сучасному бізнес-середовищі підприємства. Представлено трактування сутності поняття «корпоративна культура»  у  сучасному бізнес-середовищі підприємства. Визначено зміст корпоративної культури у сучасному бізнес-середовищі підприємства. Охарактеризовано первинні та вторинні механізми передачі корпоративної культури. Встановлено вплив корпоративної культури на управлінські процеси бізнес-середовища підприємства. Відображено вплив корпоративної культури підприємства на цільові групи (стейкхолдерів) в бізнес-середовищі. Проведено аналіз відповідності корпоративної культури загальній стратегії підприємства. Показано взаємозв’язок між корпоративною культурою та конкурентоспроможністю підприємства у сучасному бізнес-середовищі. Побудовано узагальнену схему впливу корпоративної культури на діяльність підприємства в сучасному бізнес-середовищі.

Завантаження

Опубліковано

30.05.2024

Як цитувати

ВЕДЕРНІКОВ, М., БАЗАЛІЙСЬКА, Н., ВОЛЯНСЬКА-САВЧУК, Л., ВОЗНЮК , Р., & КЛІМАС, В. (2024). ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ СУЧАСНОМУ БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩІ ПІДПРИЄМСТВА. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 330(3), 157-164. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-330-23