КРЕАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-330-26

Ключові слова:

креативний менеджмент, конкурентоспроможність, якість продукції, інноваційні стратегії, творчі процеси, управління підприємством, споживачі

Анотація

У ході написання статті було проведено глибокий аналіз теоретичних аспектів креативного менеджменту як інструменту для підвищення конкурентоспроможності продукції підприємств. Стаття спрямована на висвітлення інноваційних підходів до управління та творчого процесу, які сприяють ефективному управлінню та стимулюють розвиток підприємств у сучасних умовах глобального ринкового середовища. Досліджено сутність поняття креативність та креативний менеджмент та їхній вплив на якість та інноваційність продукції на ринку. Досліджено місце та стан інноваційного розвитку глобального ринкового середовища України, що включає показник творчих результатів національних підприємств. Узагальнено принципи креативного менеджменту, що забезпечують конкурентоспроможність та стійкість функціонування підприємств на ринку. Визначено ключові стратегії креативного менеджменту, які забезпечують високий рівень якості продукції. Обґрунтовано, що активізація творчих процесів вирішує виробничі та економічні виклики підприємств, сприяючи їх адаптації до змінюваних ринкових умов і підвищенню якості продукції. Проаналізовано роль споживачів у формуванні якості продукції та виявлено, як їхні вимоги та вибір впливають на обрання стратегії креативного менеджменту. Визначено, що успішне впровадження креативного менеджменту вимагає комплексного підходу та активної взаємодії всіх зацікавлених сторін підприємства. Встановлено, що креативний менеджмент не лише сприяє підвищенню рівня та стандартів якості продукції, але і є критично важливим для зміцнення ринкової позиції підприємства.

Завантаження

Опубліковано

30.05.2024

Як цитувати

КРАВЧИК, Ю., & ГАРАФОНОВА, О. (2024). КРЕАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 330(3), 177-183. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-330-26