КРУГОВА ЕКОНОМІКА:СТІЙКІ ІННОВАЦІЙНІ БІЗНЕС-МОДЕЛІ В ІНДУСТРІЇ МОДИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-296-4-4Ключові слова:
кругова економіка, стійкі бізнес-моделі, інновації, стратегічне управління, життєвий цикл товару, управління брендом, конкурентна стратегія, повільна модаАнотація
У цій статті представлено принципи кругової економіки з точки зору моди. Розглянуто ключові аспекти інтеграції сталого розвитку в фешн-індустрії. Висвітлено різні підходи нових бізнес-моделей для циркулярності економіки. Визначено основні напрямки впровадження стратегій стійкості за рахунок трансформації бізнесу, що вимагає побудови нового рівня системи та радикальних інновацій.
Завантаження
Опубліковано
28.06.2021
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 О. ГАРАФОНОВА, Д. ВЄТРОВА, О. МАРГАСОВА (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
ГАРАФОНОВА, О., ВЄТРОВА, Д., & МАРГАСОВА, О. (2021). КРУГОВА ЕКОНОМІКА:СТІЙКІ ІННОВАЦІЙНІ БІЗНЕС-МОДЕЛІ В ІНДУСТРІЇ МОДИ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 296(4), 25-28. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-296-4-4

