РОЛЬ НЕФОРМАЛЬНОЇ ТА ІНФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ У РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІЙ ПІВДНЯ УКРАЇНИ НА ЗАСАДАХ SMART-СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-14

Ключові слова:

формальна, інформальна та неформальна освіта, розвиток територій, SMART-спеціалізація, пріоритетні ресурси регіону, сфера туризму

Анотація

У статті розглянуто сутність та передумови становлення та застосування інформальної та неформальної освіти в Україні. Визначено особливості інформальної та неформальної освіти. Показано зв'язок людського капіталу та інформальної і неформальної освіти. Обґрунтовано доцільність дослідження розвитку територій з позиції концепції SMART-спеціалізації. SMART-спеціалізація передбачає виявлення сильних сторін і розвитку конкурентних переваг регіону та визначення напряму стратегічного розвитку, пов’язаного з пріоритетними ресурсами регіону. Наведено приклади ресурсної спеціалізації територій півдня України. Особливу увагу приділено ресурсам, які використовуються в сфері туризму. Визначено роль інформальної та неформальної освіти у розвитку територій Півдня України на засадах SMART-спеціалізації, яка полягає у наступному: інформальна та неформальна освіта підвищують рівень знань населення території у контексті ефективного еколого-економічного використання місцевих ресурсів.

Завантаження

Опубліковано

04.10.2021

Як цитувати

САВІНА, Г., САВІН, С., ДЯГИЛЕВА, О., МАКАРЧУК, Д., & СОКУР, І. (2021). РОЛЬ НЕФОРМАЛЬНОЇ ТА ІНФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ У РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІЙ ПІВДНЯ УКРАЇНИ НА ЗАСАДАХ SMART-СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 298(5(1), 82-86. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-14