АЛГОРИТМ ВИБОРУ СТРАТЕГІЇ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ БРЕНДИНГУ АГРАРНИХ РЕГІОНІВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-330-13Ключові слова:
стратегія, брендинг, формування та розвиток, аграрні регіони, модель брендингу, стейкхолдери, критерії брендингу, вибір моделі, бренд капіталАнотація
У статті побудовано алгоритм вибору стратегії формування та розвитку брендингу аграрних регіонів з обґрунтуванням її особливостей і функціональності. Метою дослідження є окреслення алгоритму вибору стратегії формування та розвитку брендингу аграрних регіонів. Основним завданням дослідження окреслено вибір стратегії, зокрема базової та функціональної, а також виокремлення підходів до реалізації механізму формування та розвитку брендингу аграрних регіонів із зазначенням їх окремих функцій. Застосовано загальнонаукові методи узагальнення та системного аналізу для обґрунтування диференційованого підходу до вибору стратегій. Запропоновано обрати стратегію формування брендингу аграрних регіонів та стратегію розвитку брендингу аграрних регіонів. Науковою новизною та практичним значенням окреслюється запропонована автором модель брендингу аграрних регіонів у основу якої покладено критерій вартості бренд-капіталу аграрного регіону, що дозволяє диференційовано підійти до вибору моделі формування брендингу та моделі розвитку брендингу, індивідуалізувати вибір стратегії, методів, інструментів і системи забезпечення брендингу територій.