КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-330-12Ключові слова:
бізнес-процеси, управління, підприємства, діджиталізація, підприємницька діяльність, інформаційні технології, цифровізація, інновації, інноваційна діяльність, стратегіїАнотація
У статті визначено ключові положення формування та удосконалення системи управління бізнес-процесами на підприємствах з орієнтацією на адаптацію до динамічних умов діджиталізації. Наголошено на подальшому зростанні впливу діджиталізації на підприємницьку діяльність та необхідності прийняття управлінських рішень, що дозволяють налагодити бізнес-процеси для якомога максимально оптимального реагування на такі тенденції. Відмічено необхідність цифровізації та використання інформаційно-комунікаційних технологій як пріоритетного напряму удосконалення управління бізнес-процесами на підприємствах. Ідентифіковано низку переваг, які підприємство отримує від здійснення інвестиційно-інноваційної і техніко-технологічної діяльності та важливість переорієнтації менеджменту на розширення сфер управління бізнес-процесами із залученням провідних інновацій і технологій. Визначено вектори та критерії управління бізнес-процесами на підприємствах в умовах діджиталізації, які пов’язано із реагуванням на ризики та загрози, підвищенням конкурентоспроможності, покращенням ресурсного забезпечення, переформатуванням організаційної структури.