ПОЛІТИКА ПОКРАЩЕННЯ ВЗАЄМОДІЇ З ЗОВНІШНІМИ СУБ’ЄКТАМИ В СИСТЕМІ РОЗВИТКУ ЛОГІСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(2)-12Ключові слова:
політика розвитку, логістична діяльність, підприємство, управління витратами, споживачАнотація
У статті проведено критичний аналіз поточного стану та проблем логістичної діяльності підприємств. Визначено сутність та особливості розвитку логістичної діяльності підприємств. Сформовано рекомендації щодо реформування логістичних процесів. Обґрунтовано теоретичні положення і практичні рекомендацій стосовно покращення взаємодії із зовнішніми суб’єктами в системі розвитку логістичної діяльності підприємства. Здійснено стратегічне групування споживачів підприємства за профілем їх прибутковості для підприємства. Розроблена стратегія взаємодії з споживачами різних категорій. Узагальнено характеристики та особливості постачальників, які необхідні для оптимізації логістичної діяльності підприємства.