ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ HR-МАРКЕТИНГУ В ОЦІНЮВАННІ ФАКТОРІВ ЯКОСТІ ТРУДОВОГО ЖИТТЯ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-24Ключові слова:
персонал, HR-маркетинг, HR-маркетинговий підхід, HR-фахівець, HR-маркетолог, HR-бренд, якість трудового життя, задоволеність працівників, трудова активністьАнотація
У статті обґрунтовано необхідність застосування інструментів HR-маркетингу в оцінюванні факторів якості трудового життя на підприємстві. Здійснено аналіз сучасних трендів у розвитку HR-процесів. За результатами анкетування працівників стосовно задоволеніості різними факторами якості трудового життя визначено ті з них, які здійснюють позитивний (негативний) вплив на співробітників та результати їх праці. За результатами дослідження запропоновано заходи щодо підвищення якості трудового життя та задоволеності працівників соціально-трудовою сферою підприємства.
Завантаження
Опубліковано
30.12.2021
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
ТЕЛЬНОВ, А., & РЕШМІДІЛОВА, С. (2021). ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ HR-МАРКЕТИНГУ В ОЦІНЮВАННІ ФАКТОРІВ ЯКОСТІ ТРУДОВОГО ЖИТТЯ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 300(6(2), 148-151. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-24