МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВА: СУТНІСТЬ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-21

Ключові слова:

інструменти маркетингу, економічна безпека підприємства, маркетингова складова економічної безпеки підприємства, маркетинг-мікс, функціональні складові економічної безпеки підприємства

Анотація

У статті визначено роль та значення маркетингу та його інструментів з позиції забезпечення економічної безпеки підприємства. За результатами цього розкрито змістове наповнення маркетингової складової економічної безпеки підприємства. Наведено авторське визначення категорії «інструменти маркетингу», що застосовуватимуться з метою забезпечення економічної безпеки підприємства. Актуалізовано необхідність здійснення класифікації інструментів маркетингу та запропоновано класифікаційні ознаки й систематизовано маркетингові інструменти відповідно до кожної із них. Визначено основні завдання інструментів маркетингу в контексті забезпечення економічної безпеки підприємства. Акцентовано увагу на змінах, що відбулись у маркетинговій сфері внаслідок трансформації маркетингового середовища, що спричинено поширенням Covid - 19.

Завантаження

Опубліковано

30.12.2021

Як цитувати

АСАМОАХ-ЧЕРЕМЕХ, Д. (2021). МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВА: СУТНІСТЬ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 300(6(2), 130-134. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-21