ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ SMM ДЛЯ ЕФЕКТИНОГО УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-2Ключові слова:
ресторанний бізнес, управління, маркетинг, соціальні медіаАнотація
У статті актуалізовано проблему використання соціальних мереж, що обумовлена зростанням конкуренції та активним розвитком маркетингу як в цілому світі, так і в Україні. Компаніям необхідно більше коштів витрачати на просування саме свого товару, щоб він не загубився серед маси інших, однак пандемія, спричинена Covid-19, призвела до скорочення маркетингових бюджетів. При цьому зростає необхідність пошуку економічних та ефективних способів комунікації зі споживачами. Підприємствам рекомендовано звернути особливу увагу на інструментарій Інтернет-маркетингу, що передбачає просування ресторанного продукту, самого підприємства ресторанного бізнесу та його бренду за рахунок використання соціальних медіа, контент яких створюється чи оновлюється за рахунок зусиль власників і відвідувачів, а саме на соціальному медіа-маркетингу. Підкреслено, що ті компанії, які добре знають і розуміють свого споживача і конкурента, проводять ефективну комунікаційну політику, матимуть успіх на ринку. У статті проведено дослідження існуючих методів SMM просування для застосування в ресторанному бізнесі, серед яких були розглянуті таргетована реклама, SEO-просування, взаємодія з користувачами, конкурси, реклама в спільнотах. Основну увагу приділено методу оцінки ефективності просування та комунікаційній результативності SMM для підприємств ресторанного бізнесу.