DIGITAL-КОМУНІКАЦІЇ – СУЧАСНИЙ ВЕКТОР МАРКЕТИНГОВОГО РОЗВИТКУ КОМПАНІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-330-3Ключові слова:
digital-комунікації, маркетинговий розвиток, цифрові канали, взаємодія зі споживачами, ключові показники ефективності (KPI), персоналізаціяАнотація
В статті висвітлено актуальність застосування інструментів digital-комунікацій як одного з сучасних напрямів маркетингового розвитку компанії в умовах стрімкого технологічного розвитку. Акцентовано увагу на цифрових каналах комунікацій, що застосовуються для залучення та утримання споживачів в онлайн середовищі. Розглянуто основні інструменти digital-комунікацій у маркетинговій політиці компаній, зокрема нові медіа, email-маркетинг, контекстна та таргетована реклама, SMM, Influence Marketing, контент маркетинг, SEO, мобільний маркетинг та інші, що спрямовані на індивідуалізовану взаємодію з аудиторією через різноманітні цифрові канали та технології. Зазначено, що для ефективної взаємодії зі споживачами компаніям варто взаємодіяти з ними за допомогою digital-комунікацій на всіх етапах покупки від усвідомлення потреби до отримання позитивного споживчого досвіду. Розглянуто ключові показники ефективності (KPI) digital-комунікацій, такі як трафік на сайт, час перебування на сайті, конверсія, показники взаємодії у соціальних мережах, ROI, кількість заявок і продажів, CTR, кількість підписників електронних розсилок та інші. Зроблено висновок про те, що digital-комунікації стали невід'ємним фактором розвитку маркетингу для сучасних компаній, оскільки вони дозволяють ефективно взаємодіяти з аудиторією через інтерактивність, персоналізацію та омніканальний підхід.