ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ В ДИНАМІЧНОМУ БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-336-25Ключові слова:
маркетингова стратегія, стратегія підприємства, аграрні підприємства, динамічне бізнес-середовище, довгостроковий розвитокАнотація
У статті проаналізовані основні складові маркетингової стратегії аграрних підприємств в динамічному бізнес−середовищі. Розглянуті трактування поняття "маркетингова стратегія". Встановлено, що маркетингова стратегія є інструментом досягнення маркетингових цілей аграрного підприємства. Досліджено основні завдання у розробці маркетингової стратегії. Виокремлені основні напрямки маркетингової стратегії. Доведено, що основною метою маркетингової стратегії аграрних підприємств є забезпечення їх стабільності, довгостроковий розвиток та отримання максимального прибутку від господарської діяльності. Обґрунтовано та проаналізовано процес формування маркетингової стратегі, окреслено основні теоретичні аспекти маркетингової стратегії та основні її етапи. У роботі також розглядаються сучасні інструменти маркетингової стратегії, які можуть бути ефективними для підвищення рентабельності аграрних підприємств. На основі аналізу визначаються оптимальні методи підвищення конкурентоспроможності та розширення ринків збуту продукції.