ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ В ДИНАМІЧНОМУ БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-336-25

Ключові слова:

маркетингова стратегія, стратегія підприємства, аграрні підприємства, динамічне бізнес-середовище, довгостроковий розвиток

Анотація

У статті проаналізовані основні складові маркетингової стратегії аграрних підприємств в динамічному бізнес−середовищі. Розглянуті трактування поняття "маркетингова стратегія". Встановлено, що маркетингова стратегія є інструментом досягнення маркетингових цілей аграрного підприємства. Досліджено основні завдання у розробці маркетингової стратегії. Виокремлені основні напрямки маркетингової стратегії. Доведено, що основною метою маркетингової стратегії аграрних підприємств є забезпечення їх стабільності, довгостроковий розвиток та отримання максимального прибутку від господарської діяльності. Обґрунтовано та проаналізовано процес формування маркетингової стратегі, окреслено основні теоретичні аспекти маркетингової стратегії та основні її етапи. У роботі також розглядаються сучасні інструменти маркетингової стратегії, які можуть бути ефективними для підвищення рентабельності аграрних підприємств. На основі аналізу визначаються оптимальні методи підвищення конкурентоспроможності та розширення ринків збуту продукції.

Завантаження

Опубліковано

28.11.2024

Як цитувати

ПОМАЗ, О., КРИВЧУН, Р., ПРИЙМА, В., & ЛАЗОРЕНКО, В. (2024). ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ В ДИНАМІЧНОМУ БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩІ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 336(6), 166-170. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-336-25