ФОРМУВАННЯ ПІДСИСТЕМИ КОНТРОЛІНГУ СТРАТЕГІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-304-2(2)-06Ключові слова:
контролінг, моніторинг, стратегічне управління, конкурентоздатність, підприємство, ринокАнотація
В роботі наведено результати досліджень підсистеми контролінгу стратегічних показників конкурентних переваг підприємства. Обґрунтовано рівень впливу діагностики в маркетинговому стратегічному менеджменті на покращання функціонування підсистеми контролінгу. Надано рекомендації щодо впровадження підсистеми контролінгу рівня конкурентоздатності промислового підприємства в систему управління.
Завантаження
Опубліковано
18.03.2022
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
ГРОМОВА, О., & ШАРКО, В. (2022). ФОРМУВАННЯ ПІДСИСТЕМИ КОНТРОЛІНГУ СТРАТЕГІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 304(2(2), 36-40. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-304-2(2)-06