ФОРМУВАННЯ ПІДСИСТЕМИ КОНТРОЛІНГУ СТРАТЕГІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-304-2(2)-06

Ключові слова:

контролінг, моніторинг, стратегічне управління, конкурентоздатність, підприємство, ринок

Анотація

В роботі наведено результати досліджень підсистеми контролінгу стратегічних показників конкурентних переваг підприємства. Обґрунтовано рівень впливу діагностики в маркетинговому стратегічному менеджменті на покращання функціонування підсистеми контролінгу. Надано рекомендації щодо впровадження підсистеми контролінгу рівня конкурентоздатності промислового підприємства в систему управління.

Завантаження

Опубліковано

18.03.2022

Як цитувати

ГРОМОВА, О., & ШАРКО, В. (2022). ФОРМУВАННЯ ПІДСИСТЕМИ КОНТРОЛІНГУ СТРАТЕГІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 304(2(2), 36-40. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-304-2(2)-06