ВПРОВАДЖЕННЯ КОРПОРАТИВНОЇ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ ЯК НАПРЯМУ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ МОДЕЛІ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-306-3-20Ключові слова:
організаційна культура, персонал, управління, мотивація, моніторинг, бізнес, KPIАнотація
У статті проаналізовано організаційну культуру як один із є важливих чинників успішного функціонування підприємства. Розвиток організаційної культури забезпечує гармонізацію соціальних і економічних чинників, підвищує стійкість і конкурентоспроможність підприємства. Розглянуто ряд змістовних характеристик, властивих будь-якій організаційній культурі. Детальна оцінка рівня організаційної культури базується на формуванні системи показників, що характеризують цю культуру. Для оцінки рівня організаційної культури використовуються експертні методи дослідження, які дозволяють давати перспективні оцінки якісно новим процесам і явищам, які раніше не зустрічалися в суспільному житті і про які, звичайно, відсутня статистична інформація. Розглянуто актуальність упровадження сучасних мотиваційних технологій. Проаналізовано досвід упровадження системи мотивації за ключовими показниками на підприємстві. Визначено переваги системи мотивації на підставі оцінки цілей та KPI.