ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА: ДОВОЄННИЙ ПЕРІОД ТА ЗА УМОВ РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ ВІЙНИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-312-6(1)-13Ключові слова:
інноваційний маркетинг, механізм, конкурентоспроможність, емерджентність, потенціал, російсько-українська війнаАнотація
У статті розглянуто структурні елементи механізму управління інноваційним маркетингом промислових підприємств. Досліджено теоретичні аспекти інноваційного маркетингу на підприємствах. Виділено особливості у сучасному світі інноваційного маркетингу в Україні, які поділяються на два періоди: довоєнний інноваційний маркетинг та інноваційний маркетинг в умовах російсько-української війни. Зазначено існуючі обмеженості інноваційного маркетингу під час війни у часових межах, оскільки реагування ринку відбувається миттєво за умов врахування споживчого настрою до інновацій на ринку. Охарактеризовано ознаки інноваційного маркетингу у довоєнний період та інноваційний маркетинг за умов російсько-української війни. Охарактеризовано конкурентоспроможність продукту як потенціал та його емерджентні властивості, зазначено ключові драйвери емерджентності конкурентоспроможності продукту. Виділено особливості механізму інноваційного маркетингу, які характеризуються наявністю стратегічного управління, в основі якого є цінові та нецінові стратегії. Зазначено, сучасний інноваційний маркетинг промислового підприємства – це діяльність підприємства, яка спрямована на вдосконалення усіх процесів виробництва та вплив на ринкову кон’юнктуру підприємства. У воєнний час характеризується миттєвістю та українізований, тобто має характерні акценти української мови, культури й «української ДНК», які до війни слабко відображалась у брендах, комунікації, маркетингу.