УПРАВЛІННЯ ЗМІНАМИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ МОЛОКОПРОДУКТОВОГО СЕКТОРУ УКРАЇНИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-332-33

Ключові слова:

молокопродукти, менеджмент, структурні зміни, конкурентоспроможність, молочні компанії, аграрний сектор, продовольча безпека

Анотація

Стаття присвячена дослідженню сучасних трендів розвитку молокопереробного сектору економіки України. Виявлено рівень фактичного споживання населенням країни молокопродуктів. Проаналізовано динаміку обсягів виробництва молока за основними категоріями виробників.  Виявлено ключові структурні зрушення розвитку галузі, серед яких ключовими постає багаторічне зосередження виробництва у секторі дрібнотоварних виробників – домогосподарств населення. Даний тренд супроводжується низькою проблемних питань, які стримують потенціал екологізації, інноваційного розвитку та нарощування конкурентоспроможності вітчизняної молокопродукції. У зв’язку з цим, були окреслені стратегічні орієнтири подальших управлінських змін на підприємствах молокопродуктового сектору України. Ключовим з них було визначено активізацію подальшого розвитку органічного молочного виробництва та екологізацію молокопродуктів і торговельних брендів. За результатами досліджень було обґрунтовано перелік основних характеристик, притаманних для органічного виробництва у молокопродуктовому секторі країни. Окреслено сукупність ключових викликів, що зумовлюють необхідність постійного управління змінами на підприємствах молокопродуктового сектору.

Завантаження

Опубліковано

27.06.2024

Як цитувати

ВЛАСЕНКО, Т., ПРУСОВА, Г., & ЧУБ, О. (2024). УПРАВЛІННЯ ЗМІНАМИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ МОЛОКОПРОДУКТОВОГО СЕКТОРУ УКРАЇНИ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 332(4), 229-234. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-332-33