РОЗМІЩЕННЯ ПРОДУКЦІЇ НА КИТАЙСЬКИХ E-COMMERCE ПЛАТФОРМАХ: МОЖЛИВОСТІ, ВИКЛИКИ ТА СТРАТЕГІЧНІ ПІДХОДИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-342-3(1)-64

Ключові слова:

електронна комерція, партнерський маркетинг, Китай, e-commerce платформи, органічна продукція, аграрний експорт, логістика, спільні програми, дистрибуція

Анотація

У роботі розглянуто потенціал, виклики та стратегічні підходи для українських підприємств щодо виходу на китайські електронні торговельні платформи. Проаналізовано показники експорту та особливості ринку e-commerce Китаю. Стратегічні підходи до просування продукції на таких платформах, як Tmall, JD.com, Pinduoduo, Taobao тощо. Узагальнено практичний досвід експортерів та виявлено ключові виклики, серед яких – мовні, логістичні, регуляторні та культурні бар’єри.

Завантаження

Опубліковано

15.05.2025

Як цитувати

ШАРКО, В., & ГАВЕНКО, М. (2025). РОЗМІЩЕННЯ ПРОДУКЦІЇ НА КИТАЙСЬКИХ E-COMMERCE ПЛАТФОРМАХ: МОЖЛИВОСТІ, ВИКЛИКИ ТА СТРАТЕГІЧНІ ПІДХОДИ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 342(3(1), 443-448. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-342-3(1)-64