РОЗМІЩЕННЯ ПРОДУКЦІЇ НА КИТАЙСЬКИХ E-COMMERCE ПЛАТФОРМАХ: МОЖЛИВОСТІ, ВИКЛИКИ ТА СТРАТЕГІЧНІ ПІДХОДИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-342-3(1)-64Ключові слова:
електронна комерція, партнерський маркетинг, Китай, e-commerce платформи, органічна продукція, аграрний експорт, логістика, спільні програми, дистрибуціяАнотація
У роботі розглянуто потенціал, виклики та стратегічні підходи для українських підприємств щодо виходу на китайські електронні торговельні платформи. Проаналізовано показники експорту та особливості ринку e-commerce Китаю. Стратегічні підходи до просування продукції на таких платформах, як Tmall, JD.com, Pinduoduo, Taobao тощо. Узагальнено практичний досвід експортерів та виявлено ключові виклики, серед яких – мовні, логістичні, регуляторні та культурні бар’єри.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Віталій ШАРКО, Михайло ГАВЕНКО (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

