ПРЕЗЕНТАЦІЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ МЕТОД ПРОДАЖУ ПРОДУКЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-290-1-4Ключові слова:
презентація, демонстрація, методи продажу товарів, цільова аудиторія, сторітеллінг, influence-маркетингАнотація
У статті висвітлено особливості та основні механізми формування ефективної презентації як одного із методів продажу продукції. Проаналізовано головні етапи презентації в розрізі концентрації уваги, втримання інтересу, усвідомлення потреби та продажу. Здійснено характеристику «класичних» і нетрадиційних методів та прийомів формування презентації, а також основних форм її подання. Узагальнено особливості формування презентації для сектору B2B. Доведено, що для забезпечення успішної презентації необхідно здійснити низку заходів, які у кінцевому результаті дозволяють отримати бажаний результат.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 І. АНГЕЛКО, Я. ГАЗЕ (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

