ПРЕЗЕНТАЦІЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ МЕТОД ПРОДАЖУ ПРОДУКЦІЇ

Автор(и)

  • І. АНГЕЛКО Інститут підприємництва та перспективних технологій Національного університету «Львівська політехніка» Автор
  • Я. ГАЗЕ Інститут підприємництва та перспективних технологій Національного університету «Львівська політехніка» Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-290-1-4

Ключові слова:

презентація, демонстрація, методи продажу товарів, цільова аудиторія, сторітеллінг, influence-маркетинг

Анотація

У статті висвітлено особливості та основні механізми формування ефективної презентації як одного із методів продажу продукції. Проаналізовано головні етапи презентації в розрізі концентрації уваги, втримання інтересу, усвідомлення потреби та продажу. Здійснено характеристику «класичних» і нетрадиційних методів та прийомів формування презентації, а також основних форм її подання. Узагальнено особливості формування презентації для сектору B2B. Доведено, що для забезпечення успішної презентації необхідно здійснити низку заходів, які у кінцевому результаті дозволяють отримати бажаний результат.

Завантаження

Опубліковано

05.03.2021