ПОРІВНЯЛЬНА ДІАГНОСТИКА МЕТОДІВ ПРОСУВАННЯ У МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ ЛІДЕРІВ ОРГАНІЧНОГО РИНКУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-294-3-48Ключові слова:
стратегія розвитку, органічні продукти, органічний ринок, маркетинг, інструменти просуванняАнотація
У статті розглянуто та проаналізовано методи просування органічної продукції у мережі Інтернет, які використовують лідери українського ринку. Досліджено характерні відмінності обраних векторів роботи зі споживачами користувачами мережі. Ідентифіковано основні проблеми, які стають на заваді коректної взаємодії з цільовими аудиторіями. З урахуванням існуючих даних розроблено низку рекомендацій щодо роботи у мережі у контексті сучасних умов ринку
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 О. ШАПОРЕНКО (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

