МАРКЕТИНГОВИЙ СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧИХ ЗАХОДІВ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-292-2-9

Ключові слова:

стратегічний аналіз, енергозбереження, машинобудування, навколишнє середовище, конкурентна позиція, маркетингова стратегія, привабливість ринку, GE/McKinsey аналіз, промислове підприємство

Анотація

У статті запропоноване використання інструменту маркетингового стратегічного аналізу ‒ матриці GE/McKinsey. Матриця побудована на основі двох факторів: «конкурентоспроможність підприємства» та «привабливість ринку». Пропозиції апробовано на машинобудівному підприємстві АТ «Сумський завод «Насосенергомаш» м. Суми (Україна). Визначено стратегічний стан підприємства, запропонована маркетингова стратегія розвитку підприємства та сформований комплекс енергозберігаючих заходів.

Завантаження

Опубліковано

27.05.2021

Як цитувати

ГОРЕТА, Л. (2021). МАРКЕТИНГОВИЙ СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧИХ ЗАХОДІВ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 292(2), 54-59. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-292-2-9