БІЗНЕС-ПРОЦЕСИ ФОРМУВАННЯ ПРИВАБЛИВОСТІ ТЕРИТОРІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2025-342-3(1)-35Ключові слова:
привабливість, конкурентоспроможність, територіальний маркетинг, територіальний продукт, бізнес-процесАнотація
У статті розглянуто характеристики конкурентоспроможності та привабливості території за двома критеріями – ключовими елементами та часовими межами. Розроблено бізнес-процес формування привабливості території, який включає шість етапів – від визначення необхідності формування привабливості території до формування бачення подальшого розвитку цієї території. Розглянуто різні підходи до кількісного оцінювання привабливості території, що базуються на сукупності індикаторів, об’єднаних за різним складовими, які комплексно характеризують різні аспекти привабливості. Визначено, що за допомогою індикаторів вимірюють ефективність, відкритість, ідентичність, стратегію, сервіси, інфраструктуру, культуру, інновації та інші аспекти території. Встановлено, що на основі привабливості території можна розробити її бренд.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Любов СИГИДА, Іван МАЛИЦЬКИЙ, Сергій МАЛІЙ (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

