АРБІТРАЖ ТРАФІКУ

Автор(и)

  • Б. КАЛИНИЧ Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара Автор
  • О. КРОТОВ Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара Автор
  • С. ЛИННИК Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара Автор
  • О. ЄЛІСЄЄВА Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара Автор https://orcid.org/0000-0003-4907-5700
  • В. БЄЛОЗЕРЦЕВ Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара Автор https://orcid.org/0000-0003-4191-9382

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-296-4-13

Ключові слова:

діджитал-маркетинг, інтернет, арбітражник, продаж, трафік, арбітраж, обмін, окупація, пропозиція, мережа

Анотація

У статті висвітлено специфіка арбітражу трафіку, роботи веб-майстера, CPA мережі. Розкрито суть роботи арбітажника, способи прибутку та основні принципи роботи. Розглянуто плюси і мінуси, переваги та ризики арбітражу у сфері діджитал-маркетингу. Виділено, поетапно основні кроки з чого слід почати робот у трафік-бізнесі. Розкрито особливості роботи арбітражника і CPA-мереж. Проаналізовано відповідей праці за останні роки згідно наукометричних баз Google Scholar та ResearchGate. Визначено, що арбітраж трафіку – це унікальна і ризикована сфера, яка вимагає від фахівців технічних навичок та аналітичних здібностей. Узагальнено основні складові для успішної роботи з трафіком. Описано різні джерела доходу та основні пошукові системи від арбітражу трафіку. Проаналізовано джерела трафіку. зроблено відповідні висновки.

Завантаження

Опубліковано

28.06.2021

Як цитувати