МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮВІТЧИЗНЯНИХ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-44

Ключові слова:

туризм, туристичне підприємство, маркетинг, маркетингова стратегія, бренд, підтримуючий маркетинг, національний туризм

Анотація

Стаття присвячена проблематиці маркетингової стратегії та діяльності туристичного підприємства. В умовах пандемії коронавірусної інфекції у туристичній галузі економіки відбуваються значні зміни. Адекватне реагування туристичних підприємств на можливі зміни даних завдяки інструментам маркетингу, ключовим елементом у сучасних умовах є створення стійкого бренду та застосування інструментів підтримки маркетингу. У статті аналізується взаємозв’язок даних проблем. В результаті проведеного дослідження авторами були виявлені основні тенденції, умови функціонування туристичного ринку та узагальнені наслідки пандемії: нові атрибути подорожей, зміни в діяльності туроператорів, нові технологічні рішення. Охарактеризовано особливості ринку туристичних послуг.

Визначено, що важливою проблемою, що обмежує можливості найбільш повного використання підприємницького потенціалу туристичних організацій, є недостатній рівень стратегічно-орієнтованих маркетингових обґрунтувань в прийнятих управлінських рішеннях. Актуальність теми дослідження обумовила необхідність вдосконалення систем управління підприємницькими структурами різного профілю і, зокрема, що функціонують на ринку туристичних послуг, які зберігають високий потенціал розвитку в кризовій ситуації. В якості одного з основних напрямків такого вдосконалення розглядається підвищення рівня маркетингового забезпечення управлінського процесу з його здатністю до ініціації значних підприємницьких ефектів.

Завантаження

Опубліковано

04.10.2021

Як цитувати

ДИБЧУК, Л., ГОЛОВЧУК, Ю., & ПЧЕЛЯНСЬКА, Г. (2021). МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮВІТЧИЗНЯНИХ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 298(5(1), 252-257. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-44