ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ РИНКУ МІНЕРАЛЬНОЇ ВОДИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-43

Ключові слова:

маркетинг, маркетингові дослідження, інформаційне забезпечення маркетингового дослідження, опитування

Анотація

Доведено, що в умовах подолання наслідків коронакризи важливим питанням є організація бізнес-процесів, яка станом на момент проведення дослідження здійснюється за змішаною формою. Обґрунтовано, що підприємства мають оцінювати свої можливості та бути готовими швидко приймати бізнес-рішення у випадку повторного введення карантинних обмежень для підприємств. Обґрунтовано, що для ефективного ведення бізнесу вітчизняними підприємствами за змішаною формою важливою є організація маркетингових досліджень товарних ринків та своєчасне забезпечення керівників структурних підрозділів достовірною інформацією.

В дослідженні здійснена розробка послідовності інформаційного забезпечення маркетингових досліджень ринку мінеральної води. Визначено динаміку доходів та рівень попиту споживачів мінеральної води в період коронокризи. В результаті дослідження дійшли до висновку, що ринок мінеральних вод, на відміну від інших галузей національної економіки, має сприятливі перспективи для подальшого розвитку. Визначено портрет споживача мінеральної води та рівень його задоволеності якістю мінеральної води, ціновою та асортиментною політикою на вітчизняному ринку. Дане дослідження дозволить визначити вподобання споживачів щодо вибору мінеральної води та врахувати його результати вітчизняним виробничим та торговельним підприємствам. Інші підприємства матимуть можливість розробити аналогічну послідовність інформаційного забезпечення маркетингових досліджень товарного ринку, на якому здійснюють господарську діяльність.

Завантаження

Опубліковано

04.10.2021

Як цитувати

ТАНАСІЙЧУК, А., СЕРЕДНИЦЬКА, Л., & ДОБРОВОЛЬСЬКА, Н. (2021). ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ РИНКУ МІНЕРАЛЬНОЇ ВОДИ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 298(5(1), 245-251. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-43