ПЕРСПЕКТИВНІ СФЕРИ ТА НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО СЕКТОРА УКРАЇНИ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ

Автор(и)

  • В. ПАНЧЕНКО Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка Автор https://orcid.org/0000-0002-4927-0330
  • Р. БАРАН Івано-Франківський навчально-науковий інститут менеджменту Західноукраїнського національного університету Автор https://orcid.org/0000-0002-3275-489X

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-13

Ключові слова:

туристичний сектор, туристичне підприємство, інтернет-маркетинг, Україна, креативна індустрія

Анотація

У статті узагальнено особливості розвитку світового туризму в контексті посилення глобалізаційних процесів. Систематизовано перспективні сфери та напрями розвитку системи інтернет-маркетингу підприємств туризму України. Обґрунтовано вплив розвитку цифрових технологій та пандемії COVID-19 на трансформацію маркетингової концепції туристичного продукту України. Визначено пріоритетні сфери переорієнтації системи інтернет-маркетингу туристичних підприємств. Запропоновано пріоритетні напрями розвитку комунікаційної стратегії системи інтернет-маркетингу туристичних підприємств. Концептуалізовано інноваційні сфери розвитку системи інтернет-маркетингу туристичних підприємств.

Завантаження

Опубліковано

04.10.2021

Як цитувати

ПАНЧЕНКО, В., & БАРАН, Р. (2021). ПЕРСПЕКТИВНІ СФЕРИ ТА НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО СЕКТОРА УКРАЇНИ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 298(5(1), 76-81. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-13