ПЕРСПЕКТИВНІ СФЕРИ ТА НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО СЕКТОРА УКРАЇНИ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-298-5(1)-13Ключові слова:
туристичний сектор, туристичне підприємство, інтернет-маркетинг, Україна, креативна індустріяАнотація
У статті узагальнено особливості розвитку світового туризму в контексті посилення глобалізаційних процесів. Систематизовано перспективні сфери та напрями розвитку системи інтернет-маркетингу підприємств туризму України. Обґрунтовано вплив розвитку цифрових технологій та пандемії COVID-19 на трансформацію маркетингової концепції туристичного продукту України. Визначено пріоритетні сфери переорієнтації системи інтернет-маркетингу туристичних підприємств. Запропоновано пріоритетні напрями розвитку комунікаційної стратегії системи інтернет-маркетингу туристичних підприємств. Концептуалізовано інноваційні сфери розвитку системи інтернет-маркетингу туристичних підприємств.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 В. ПАНЧЕНКО, Р. БАРАН (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

