КЛАСИФІКАЦІЯ РЕКЛАМИ ТА ЇЇ ПРАКТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ У ПІДВИЩЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-33

Ключові слова:

реклама, маркетинг, класифікація реклами, види реклами, Інтернет-реклама, рекламна кампанія, поведінка споживача

Анотація

В умовах економічних трансформацій з’явився великий інтерес до проблем управління поведінкою споживачів через рекламу. У статті розглянуто сутність реклами з точки зору розвитку соціального та економічного простору, який спрямований як на вдосконалення сфери підприємницької та інформаційної діяльності, так і на захист соціальних цінностей. Запропоновано класифікацію реклами за цільовою аудиторією, охопленою територією, засобами передачі, функціями та цілями, оскільки саме ці критерії дозволяють певною мірою охопити та окреслити вплив реклами на суспільство в цілому, сфери його життєдіяльності та на кожного його представника окремо. Виділено вісім базових видів реклами, кожен з яких має власну специфіку і може застосовуватися в залежності від поставлених цілей функціонування підприємницької структури. Зазначено, що дієвими чинниками, які підтвердили свою ефективність в системі засобів впливу на поведінку споживачів, є реклама. Автори звертають особливу увагу на те, що  вагомою перевагою та інформаційним ресурсом підприємства є ефективна рекламна діяльність. Також зауважено, що головним двигуном продажів на сьогодні є Інтернет, а саме – реклама в Інтернеті. Охарактеризовано цілі та види Інтернет-реклами.

 Визначено, що рекламна кампанія є одним із інструментів стратегічного плану підприємства. Описані методи  та способи планування рекламної кампанії. Зазначено, що ефективність реклами чи загалом рекламної кампанії характеризується співвідношенням результатів (ефекту) конкретної рекламної кампанії та витрат на її проведення. Критеріями ефективності реклами вважатимуться її об'єктивність і конкретність, правдивість і етичність, наявність необхідної інформації, правильність висунутих на користь об'єкта доказів, і навіть спрямованість адресата.

Завантаження

Опубліковано

30.12.2021

Як цитувати

ДИБЧУК, Л., ГОЛОВЧУК, Ю., & ПЧЕЛЯНСЬКА, Г. (2021). КЛАСИФІКАЦІЯ РЕКЛАМИ ТА ЇЇ ПРАКТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ У ПІДВИЩЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧІВ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 300(6(2), 204-210. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2021-300-6/2-33