ОЦІНЮВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ УПРАВЛІННЯ СУБ’ЄКТАМИ ГОСПОДАРЮВАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-304-2(1)-4

Ключові слова:

інформація, інформаційний процес, інформаційний процес управління, оцінювання інформаційного процесу управління

Анотація

Зараз, у складних мінливих ринкових умовах, суттєво змінюються соціально-економічна роль підприємства, стратегічні орієнтири його діяльності. Підприємство отримує значну незалежність з багатьох питань, що часто збільшує ймовірність криз і банкрутства, оскільки держава відмовилася від ринкової економіки, щоб забезпечити підприємство сировиною, не гарантує збут, заробітна плата регулюється лише в контексті гарантування мінімуму. заробітної плати. Це істотно впливає на системи управління промисловими підприємствами в сучасних економічних умовах, створюючи їх принципові особливості. Таким чином, системи управління, які використовуються підприємствами, повинні враховувати трансформацію цілей підприємства в сучасних умовах, орієнтувати його на виживання та забезпечувати функціонування в дуже нестабільних економічних умовах. Слід також зазначити, що структура ринкового попиту та галузева структура окремих галузей економіки постійно змінюється, кризові умови виживання підприємств часто є нечіткими та непередбачуваними, що також пов’язано з певним збільшенням їх кількості та різноманітності. Підприємства часто не можуть оцінити, чи стабільно працюють їхні постачальники та клієнти, що змушує їх шукати нових партнерів. Усе це суттєво ускладнює процеси розробки та прийняття рішень на рівні окремих підприємств.

Статтю присвячено питанням дослідженню питань оцінювання інформаційних процесів управління суб’єктами господарювання (підприємствами). Метою статті є обґрунтування методичного підходу щодо оцінювання ефективності інформаційного процесу управління через оцінювання інформаційних процедур окремих сфер діяльності підприємства з подальшою практичною апробацію даної методики. Визначено потребу оцінювання якості інформаційних процесів управління, що визначають якість та ефективність процесів розробки та прийняття управлінських рішень і безпосередньо впливають на результативність функціонування та ефективність діяльності підприємства в цілому. На нашу думку, показники результативності інформаційного процесу управління підприємством доцільно сформувати у три групи: показники фінансової сфери; показники трудової сфери; показники виробничої сфери. Використання запропонованої методики дозволило виявити проблемні місця та запропонувати окремі напрями у контексті інформаційної стратегії підприємства щодо підвищення ефективності інформаційних процесів різних сфер діяльності суб’єкта господарювання.

Завантаження

Опубліковано

18.03.2022

Як цитувати

ЛУК’ЯНОВА, В., & ПОЛОЗОВА, В. (2022). ОЦІНЮВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ УПРАВЛІННЯ СУБ’ЄКТАМИ ГОСПОДАРЮВАННЯ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 304(2(1), 40-43. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-304-2(1)-4