КОНВЕРГЕНЦІЯ МАРКЕТИНГУ ТА ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-334-69Ключові слова:
конвергенція, маркетинг, фінансово-економічна безпека, економічна безпека, маржа безпеки, методи ситуаційного управління, метод аналізу чутливості, коефіцієнт чутливості небезпеки, шахрайство, індикатори функціональних компонент економічної безпекиАнотація
В статті досліджено взаємозв’язок маркетингу та фінансово-економічної безпеки в умовах розвитку інформаційних технологій, так як їх конвергенція є невід’ємною частиною сучасного бізнесу. Цифрові трансформації значно змінюють ландшафт маркетингу та фінансово-економічної безпеки, щоб успішно працювати в нових умовах, підприємства повинні інвестувати в цифрові технології, захищати дані клієнтів та системи від кібератак та шахрайських дій, постійно адаптуватися до нових технологій та ринкових умов. В умовах сьогодення економічність, раціональність та максимальна ефективність на основі використання сучасних інформаційних та мультимедійних технологій є запорукою не лише якісного управління, а й загальної конкурентоспроможності компанії на ринках.