КОНВЕРГЕНЦІЯ МАРКЕТИНГУ ТА ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-334-69

Ключові слова:

конвергенція, маркетинг, фінансово-економічна безпека, економічна безпека, маржа безпеки, методи ситуаційного управління, метод аналізу чутливості, коефіцієнт чутливості небезпеки, шахрайство, індикатори функціональних компонент економічної безпеки

Анотація

В статті досліджено взаємозв’язок маркетингу та фінансово-економічної безпеки в умовах розвитку інформаційних технологій, так як їх конвергенція є невід’ємною частиною сучасного бізнесу. Цифрові трансформації значно змінюють ландшафт маркетингу та фінансово-економічної безпеки, щоб успішно працювати в нових умовах, підприємства повинні інвестувати в цифрові технології, захищати дані клієнтів та системи від кібератак та шахрайських дій, постійно адаптуватися до нових технологій та ринкових умов. В умовах сьогодення економічність, раціональність та максимальна ефективність на основі використання сучасних інформаційних та мультимедійних технологій є запорукою не лише якісного управління, а й загальної конкурентоспроможності компанії на ринках.

Завантаження

Опубліковано

26.09.2024

Як цитувати

ЛЮБОХИНЕЦЬ, Л., ПОПЛАВСЬКА, О., & ВІНСКЕВИЧ, О. (2024). КОНВЕРГЕНЦІЯ МАРКЕТИНГУ ТА ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 334(5), 457-464. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-334-69