ОСОБЛИВОСТІ ТУРОПЕРЕЙТИНГУ ЯК ВИДУ ДІЯЛЬНОСТІ В СУЧАСНИХ КРИЗОВИХ УМОВАХ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-306-3-10

Ключові слова:

туроперейтинг, туристичні агенти, турпродукт, туристичні компанії, туристична діяльність

Анотація

Метою даної статті є дослідження особливості туроперейтингу як виду діяльності на туристичному ринку в сучасних кризових умовах, оцінити основні проблемні точки сфери туризму в умовах кризи; систематизувати світовий і вітчизняний досвід підтримки сфери туризму в поточних умовах; оцінити можливі сценарії відновлення сфери туризму з урахуванням заходів, що вживаються державою. Такі особливості туроперейтингу вимагають від топ-менеджменту компанії значних організаторських здібностей, умінь ефективно вестиорганізувати робочий процес у фірмі. Отже, діяльність туристичного оператора – закономірне поєднання робочих циклів відносно конкретних турів або програм. В статті визначено значущість галузі гостинності і туризму, яка є життєво важливим джерелом доходів за рахунок надходжень від туризму і залучення прямих іноземних інвестицій, а також робочих місць, особливо для жінок і молоді. Початок воєнних дій на території України, закриття в лютому 2022 року кордонів зовнішніх і внутрішніх, не тільки знизило доходи компаній туристичної сфери до нуля, але і призвела в окремих випадках до значних збитків. Організація економічного співробітництва і розвитку (ОЕСР) прогнозує безпрецедентну кризу і скорочення доходів сфери туризму в світі до 45% у випадку, якщо конфлікт продовжиться до вересня, цей показник може досягти 70%. Оскільки сфера туризму є важливою частиною економіки багатьох країн, це приведе до негативного впливу макроекономічних показників країн, в яких сфера туризму найбільш розвинена. Багато країн вжили рішучих заходів з підтримки сфери туризму, проте це може виявитися недостатнім для відновлення туристичного сектора. Однією з головних цілей є підтримка компаній у сфері туризму і їх співробітників.

Завантаження

Опубліковано

26.05.2022

Як цитувати

ХУДАВЕРДІЄВА, В., ОМЕЛЬЧЕНКО, Г., & МЕРЧАНСЬКИЙ, В. (2022). ОСОБЛИВОСТІ ТУРОПЕРЕЙТИНГУ ЯК ВИДУ ДІЯЛЬНОСТІ В СУЧАСНИХ КРИЗОВИХ УМОВАХ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 306(3), 76-80. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-306-3-10