РЕГІОНАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-306-3-7

Ключові слова:

туристична сфера, туристичний продукт, туристична індустрія, регіон, туристично-рекреаційні ресурси

Анотація

Туризм через формування дестинацій відкриває великі можливості для соціально-економічного розвитку територій (країни, регіону, міста і т. п.), що володіють різною кількістю туристських ресурсів. В'їзний туризм сприяє підвищенню платіжного балансу країни, внутрішній – його збереження. Туризм дозволяє отримувати прибуток у багатьох галузях, індустрії та сфери діяльності, які беруть участь у формуванні туристичних або супутніх туризму товарів. Туризм потрібно розвивати в будь-якій країні, регіоні, головне — мати правильне уявлення про його специфіку та інформаційне забезпечення при плануванні відповідної діяльності, що має відношення до нього. Регіони України мають значний та різноманітний туристично-рекреаційний потенціал, зумовлений вигідним геополітичним положенням та природно-кліматичними умовами, який може бути затребуваний як на внутрішньому, так і на міжнародних туристичних ринках. Втім, кризові явища останнього часу, пов’язані з карантинною кризою, що спричинила негативні соціально-економічні процеси у всьому світі, становлять суттєві виклики розвитку й реалізації регіонального потенціалу туристичного бізнесу в Україні, необхідне формування дієвих регіональних механізмів стимулювання розвитку всіх складових туристичної сфери, що має стати передумовою реалізації потенціалу туристичної індустрії регіону. Саме регіональний підхід до дослідження й розвитку туризму дозволяє детально аналізувати соціокультурні й соціально-економічні аспекти розвитку туристичного бізнесу, сприяти ефективному використанню туристично-рекреаційного потенціалу регіонів, формуванню постіндустріального етапу розвитку економічної системи країни та регіонів.

Завантаження

Опубліковано

26.05.2022

Як цитувати

КОШКАЛДА, І., КАЛІНІЧЕНКО, С., ГРОХОЛЬСЬКИЙ, В., & ГРІБІНИК, А. (2022). РЕГІОНАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 306(3), 51-55. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-306-3-7