БІРЖОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЦІНОУТВОРЕННЯМ БІРЖОВИХ ТОВАРІВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-306-3-49Ключові слова:
біржовий маркетинг, біржові товари, біржова послуга, інформаційне забезпечення, маркет мейкер, управління, ціниАнотація
У статті досліджено економічну природу поняття «біржовий маркетинг» та рівні його управління біржовою діяльністю. Проаналізовано особливості біржового маркетингу, що обумовлені специфікою біржових послуг. Доведено, що біржовий маркетинг виступає чинником розвитку інформаційного забезпечення управління ціноутворенням біржових товарів. Вивчено зарубіжний досвід використання біржового маркетингу як методу. Сформульовано визначення дефініції «інформаційне забезпечення управління ціноутворенням біржових товарів». Сформована концептуальна модель збалансованого розвитку інформаційного забезпечення управління ціноутворенням біржових товарів. Запропоновано для задоволення інтересів трейдерів застосовувати такий інструмент, як контроль Fillratio. Визначено, що однією з цілей біржі є надання рівних умов торгівлі всім учасникам ринку. Обґрунтовано, що серед інвестиційно-спекулятивних операцій великий обсяг обороту посідають алгоритмічні (автоматизовані) торгові системи, так звані, торгові роботи двох типів: арбітражні та інші.