ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНСТРУМЕНТІВ, ТЕХНОЛОГІЙ ТА МЕТОДІВ КРЕАТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В УПРАВЛІНСЬКИХ ІННОВАЦІЯХ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-310-5(1)-24Ключові слова:
генерування ідей, інновації, креативність, система креативного менеджменту, креативно-управлінські інновації, управління, управлінські інновації, пошук креативних рішеньАнотація
Стаття присвячена дослідженню стратегічних переваг для підприємств та організацій від освоєння управлінських новацій, зокрема, методів креативного менеджменту. Розкрито актуальну необхідність дослідження креативності та інноваційності систем управління підприємства з метою їх подальшого розвитку. Досліджено основні проблеми на шляху підвищення рівня інноваційної діяльності підприємств за рахунок упровадження креативно-управлінських інновацій, розглянуто їх особливості та основні види. Виявлено взаємозв'язок, функціональну взаємозумовленість системи креативного менеджменту та творчих складових підготовки й прийняття управлінських рішень. Розкрито місце та роль систем креативного менеджменту як інструменту розробки та реалізації нестандартних управлінських рішень на підприємствах в умовах невизначеності, а також ключові проблеми впровадження управлінських новацій. Виокремлено та розглянуто зміст етапів процесу пошуку креативних рішень на основі впровадження сучасних інструментів, технологій та методів креативного менеджменту в практику управління вітчизняними підприємствами. Особлива увага в статті присвячується особливостям, принципам та новаційним методам креативного менеджменту.