УПРАВЛІНСЬКІ АСПЕКТИ ІНФОРМАТИВНОЇ НАПОВНЕНОСТІ ЕКСПОРТНОГО ПЛАНУ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ ОСВОЄННЯ ЗАКОРДОННОГО РИНКУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-310-5(1)-13Ключові слова:
інтеграційні процеси, управління, зовнішній ринок, експортний план, інформативна наповненість, виробничий процес, витрати, прибутковістьАнотація
У статті досліджено сутність окремих складових елементів експортного плану за сучасних умов виходу та закріплення потенційних позицій промислового підприємства на зовнішньому ринку. Обґрунтовано актуальність адаптації оперативних планів підприємств за вимогами трансформаційних економічних змін, викликаних військовими діями в Україні. Наведено переваги поглибленої інформатизації організації господарської діяльності для вітчизняних виробників зі сторони Європейського Союзу (ЄС). Запропоновано та представлено обґрунтування структурних компонент формування експортного плану промислового виробника. Виділено значення менеджменту інформативної наповненості загальної, витратної, виробничої та перспективної частин експортного плану. Виокремлено фактори та детермінанти, які обумовлюють прибутковість експортоорієнтованого підприємства, дестабілізують економічну рівновагу та здатні впливати на витратні статті його виробничих процесів. Запропоновано та побудовано структуру організації інформативної наповненості експортного плану промислового підприємства.