ТЕНДЕНЦІЇ І ДЕТЕРМІНАНТИ РОЗВИТКУ КОНЦЕПЦІЙ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ЯК ІМПЕРАТИВ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-328-29

Ключові слова:

якість, управління якістю, концепції, конкурентні переваги, клієнтоорієнтований підхід, детермінанти, імператив

Анотація

У статті узагальнено концепції управління якістю, обґрунтувано роль та значення якості продукції для зміцнення конкурентних позицій на ринку. Визначено зміст діяльності з управління якістю продукції підприємства з урахуванням клієнтоорієнтованого підходу. Виявлено основні тенденції і детермінанти розвитку концепцій управління якістю з метою отримання стійких конкурентних переваг. Запропоновано методи та інструменти управління якістю продукції.

Завантаження

Опубліковано

25.04.2024

Як цитувати

ТЕЛЬНОВ, А. (2024). ТЕНДЕНЦІЇ І ДЕТЕРМІНАНТИ РОЗВИТКУ КОНЦЕПЦІЙ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ЯК ІМПЕРАТИВ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 328(2), 190-194. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-328-29