ОПТИМІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЇ STР-МАРКЕТИНГУ АГРАРНИХ КОМПАНІЙ РЕГІОНУ НА ОСНОВІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ТА ПРИНЦИПІВ SMART-СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-332-67

Ключові слова:

сегментація, таргетинг, позиціонування, АІ, аграрні підприємства

Анотація

У статті розглянуто особливості оптимізації стратегії STP-маркетингу аграрних підприємств на основі технологій штучного інтелекту та принципів smart-спеціалізації. Визначено роль сегментації, таргетингу й позиціонування для підвищення ефективності взаємодії з різними групами споживачів. Обґрунтовано важливість впровадження ШІ для підвищення точності ринкових прогнозів і поліпшення комунікаційних стратегій, що забезпечує інноваційний розвиток аграрних компаній. Визначено та структуровано завдання, що вирішуються штучним інтелектом у забезпеченні позиціонування  аграрних компаній на ринку . Наведено типи інструментів штучного інтелекту, що відповідають завданням STP-маркетингу, представлено їх опис і проаналізовано результати застосування. Розглянуто переваги адаптації стратегії STP-маркетингу у відповідності до концепції smart-спеціалізації, що дозволяє аграрним підприємствам використовувати унікальний потенціал регіональних ресурсів, сприяючи сталому економічному й соціальному розвитку та інтеграції екологічних стандартів.

Завантаження

Опубліковано

27.06.2024

Як цитувати

КОЛОМИЦЕВА, О., ШЕВЧЕНКО, Н., & СЕРГІЄНКО, О. (2024). ОПТИМІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЇ STР-МАРКЕТИНГУ АГРАРНИХ КОМПАНІЙ РЕГІОНУ НА ОСНОВІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ТА ПРИНЦИПІВ SMART-СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 332(4), 441-446. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2024-332-67