ВПЛИВ БРЕНДУ КРАФТОВОГО ПРОДУКТУ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ АГРАРНОГО ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-312-6(2)-60Ключові слова:
брендинг, крафтовий продукт, бренд, аграрне підприємство, цифровий інструментарій, споживачАнотація
Крафтове виробництво являє собою особливий сектор підприємництва, що ґрунтується на креативних підходах та тісній взаємодії зі споживачем. Застосування інформаційних технологій дозволяє розширювати комунікації, змінює статус їх учасників, полегшує просторову взаємодію в мережі. Метою дослідження є визначення характеру впливу бренду крафтового продукту на ефективність аграрного підприємства в сучасних умовах цифровізації.
Визначено, що бізнес, пов’язаний з крафтовим продуктом, для агровиробників України має певні тригери розвитку та потреби, сформовані на ринку. В умовах цифровізації суттєво змінюються пріоритети та форми організації роботи з клієнтами, що слід враховувати при побудові стратегії брендингу крафтового виробника. Приділено увагу питанням щодо формування атрибутів бренду. Визначені проблемні моменти вибору назви підприємства та продукту як складової бренду. Проаналізована практика неймінгу крафтових агровиробників України. Обґрунтовані можливості та умови застосування цифрових інструментів в брендингу крафтової продукції аграрного підприємства, які залежать від мети комунікації та цифрових навичок виробника.