ІНСТИТУЦІЙНИЙ МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ РИНКУ ОРГАНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-312-6(2)-49Ключові слова:
механізм, ринок, органічна продукція, складові елементиАнотація
У роботі систематизовано складові елементи інституційного механізму розвитку ринку органічної продукції. Визначено об’єкти, суб’єкти, інститути, інструменти. Запропоновано схему інституційного механізму розвитку ринку органічної продукції.
Завантаження
Опубліковано
29.12.2022
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
ШАРКО, В., АНДРУСЕНКО, Н., & СІРЕНКО, С. (2022). ІНСТИТУЦІЙНИЙ МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ РИНКУ ОРГАНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 312(6(2), 293-299. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-312-6(2)-49