ІНСТИТУЦІЙНИЙ МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ РИНКУ ОРГАНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-312-6(2)-49

Ключові слова:

механізм, ринок, органічна продукція, складові елементи

Анотація

У роботі систематизовано складові елементи інституційного механізму розвитку ринку органічної продукції. Визначено об’єкти, суб’єкти, інститути, інструменти. Запропоновано схему інституційного механізму розвитку ринку органічної продукції.

Завантаження

Опубліковано

29.12.2022

Як цитувати

ШАРКО, В., АНДРУСЕНКО, Н., & СІРЕНКО, С. (2022). ІНСТИТУЦІЙНИЙ МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ РИНКУ ОРГАНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 312(6(2), 293-299. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-312-6(2)-49