МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-312-6(2)-69Ключові слова:
підприємство, благодійний маркетинг, фінансово-економічна безпека, цифровізація, цифровий маркетинг, ризики, управління, маркетингові інструментиАнотація
У статті досліджено основні аспекти забезпечення фінансово-економічної безпеки підприємств в умовах швидкозмінного середовища та обґрунтовано доцільність використання маркетингових інструментів для моніторингу, аналізу та контролю внутрішнього та зовнішнього середовища діяльності підприємств. Доведено, що використання маркетингових інструментів в частині забезпечення фінансово-економічної безпеки є невід’ємною складовою усього системного процесу управління. Досліджено функції маркетингу для забезпечення фінансово-економічної безпеки, розглянуті сучасні цифрові інструменти маркетингу. Ці інструменти мають бути адаптованими до умов сучасності та процесів глобалізаційних викликів та використовуватись в практичній діяльності підприємств.