МІЖНАРОДНІ ТА НАЦІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРИНЦИПІВ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-312-6(2)-35Ключові слова:
корпоративне управління, корпорація, акціонери, інвестори, принципи, ефективність, розвитокАнотація
У статті розкрито сутність міжнародних принципів корпоративного управління в розрізі формування ефективних взаємовідносин з клієнтами, акціонерами, постачальниками, громадськістю, державною та місцевою владою. Визначено основні теоретико-методологічні проблеми ефективності такого управління на українських підприємствах та їх реалізація у національній моделі корпоративного управління. Здійснено порівняння міжнародних та національних принципів корпоративного управління. Проведено аналізування застосування принципів корпоративного управління в практиці господарювання українських корпорацій.