ЗМІНИ ФОРМАТУ ПІДПРИЄМСТВ РИТЕЙЛУ ПІД ВПЛИВОМ ФАКТОРІВ МАКРО-МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-312-6(2)-27Ключові слова:
ритейл, мережевий ритейл, формат роздрібної торгівлі, мультиформатні мережіАнотація
У статті проаналізовано трактування дефініцій «ритейл» та «мережевий ритейл» у працях українських та зарубіжних науковців. Здійснено уточнення цих понять згідно із об’єктністю та масштабуванням комерційної діяльності. Сформульовано авторські визначення цих понять. Проаналізовано, якого формату торговельні підприємства доцільно відносити до сфери ритейлу. Запропоновано підходи до класифікації підприємств ритейлу, а також визначено. Висвітлено класифікацію форматів роздрібної торгівлі України за даними «Colliers International» та наведено приклади підприємств вітчизняного ринку відповідно до поточної класифікації. Описано основні тенденції і тренди не лише українського, але і світового ритейлу, що знайшли застосування у діяльності підприємств протягом останнього часу, що в свою чергу надасть можливість підприємствам сучасного ринку перевершувати свої конкурентів, запроваджуючи новації у сферу своєї діяльності та тим самим більш повно задовольняючи потреби споживачів, з метою отримання комерційної вигоди.