БІЗНЕС-АНАЛІТИКА ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ РЕСУРС РОЗВИТКУ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-312-6(2)-24Ключові слова:
бізнес-аналітика, стратегія підприємства, потенціал підприємства, бізнес-процеси, методи, принципи, складові, програмне забезпеченняАнотація
Розглянуто поняття бізнес-аналітики, її актуальність та роль в розвитку підприємства. Узагальнено принципи побудови системи бізнес-аналітики на підприємстві: організаційні, технічні, управлінські та економічні. Представлено взаємозв'язок системи бізнес-аналітики та стратегії розвитку підприємства. Представлено основні інструменти описової, діагностичної, прогнозної та рекомендаційної аналітики, які застосовуються на практиці під час обробки масивів даних. Доведено залежність рівня взаємозв’язку бізнес-аналітики та стратегії розвитку підприємства від наявності достатнього обсягу достовірної інформації, компетентного персоналу та спеціального програмного забезпечення. Запропоновано комплекс Microsoft Power BI для проведення бізнес-аналітики, зважаючи на його переваги та сервіси.