УДОСКОНАЛЕННЯ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ПІДХОДІВ ДО ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ

Автор(и)

  • Сергій ДРАЖНИЦЯ Хмельницький національний університет Автор https://orcid.org/0000-0001-5390-1054
  • Алла НОВОСАД Хмельницький національний університет Автор

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-312-6(2)-23

Ключові слова:

концепція, конкурентна перевага, конкурентоспроможність, роздрібна торгівля, формування конкурентних переваг

Анотація

У даній статті автори конкретизують суть та значення конкурентних переваг як основного засобу успішного функціонування підприємств роздрібної торгівлі на конкурентному ринку, їх структуру та функції. У статті досліджено цивілізаційний розвиток підходів до формування конкурентних переваг підприємств, а також на основі узагальнення конкретизовано визначення концепції формування конкурентних переваг підприємств роздрібної торгівлі.

 Також у статті авторами проведено аналіз принципів і структури існуючих концепцій формування конкурентних переваг підприємств роздрібної торгівлі, визначено їх спільні та відмінні риси. Визначено, що будь-яка концепція містить теоретичний та прикладний базиси, які, у свою чергу, формують набір теоретико-методологічних засад та організаційно-прикладних підходів до її реалізації. Основною ідеєю концепції формування конкурентних переваг підприємств роздрібної торгівлі є підвищення конкурентоспроможності торговельних підприємств за сучасних умов.

На основі проведеного аналізу авторами запропоновано авторський варіант концепції формування конкурентних переваг підприємств роздрібної торгівлі, основу якого формує життєвий цикл самих конкурентних переваг.

Завантаження

Опубліковано

29.12.2022

Як цитувати

ДРАЖНИЦЯ, С., & НОВОСАД, А. (2022). УДОСКОНАЛЕННЯ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ПІДХОДІВ ДО ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 312(6(2), 124-128. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-312-6(2)-23