ВПРОВАДЖЕННЯ CRM-СИСТЕМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-312-6(2)-21Ключові слова:
клієнти, взаємовідносини з клієнтами, CRM-система, ефективність впровадженняАнотація
В роботі розглянуто сутність та мету впровадження CRM-систем на підприємстві, визначено оцінку рівня застосування та ефективності впровадження CRM-систем на підприємствах України. Доведено, що ринок України має багато конкурентних пропозицій щодо продажу та оренди (на умовах певної тарифікації) програмних продуктів, що дозволяє обрати оптимальний варіант відносно ціни та функціоналу придбаної системи задля досягти максимальної ефективності впровадження.
Завантаження
Опубліковано
29.12.2022
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
ГОРДЄЄВА-ГЕРАСИМОВА, Л. (2022). ВПРОВАДЖЕННЯ CRM-СИСТЕМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 312(6(2), 115-118. https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-312-6(2)-21