ВПРОВАДЖЕННЯ CRM-СИСТЕМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ

Автор(и)

  • Людмила ГОРДЄЄВА-ГЕРАСИМОВА Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара Автор https://orcid.org/0000-0002-8845-2890

DOI:

https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-312-6(2)-21

Ключові слова:

клієнти, взаємовідносини з клієнтами, CRM-система, ефективність впровадження

Анотація

В роботі розглянуто сутність та мету впровадження CRM-систем на підприємстві, визначено оцінку рівня застосування та ефективності впровадження CRM-систем на підприємствах України. Доведено, що ринок України має багато конкурентних пропозицій щодо продажу та оренди (на умовах певної тарифікації) програмних продуктів, що дозволяє обрати оптимальний варіант відносно ціни та функціоналу придбаної системи задля досягти максимальної ефективності впровадження.

Завантаження

Опубліковано

29.12.2022